DDMP

DDMP2020-02-27T11:12:39+00:00

Project Description

Motor EC – Transmisie directa , rotor cu pale curbate inainte – dublu aspirant , carcasa roluita

Avantaj integrat de eficienta

Motorul EC “Electronically Commutated” , functioneaza fara pierderi prin alunecare  neexistand alunecare intre rotor si stator. Reducerea semnificativa a consumului energetic fata de motoarele conventionale in curent alternativ  ( motoare AC ).

Important: Acest lucru este valabil pentru toate turatiile chiar si in cazul unei incarcari partiale! Motoarele EC consuma mai putina energie decat un motor AC in aceleasi conditii de functionare si au un nivel semnificativ mai mare al eficientei sistemului de actionare .

Conceptul de reducere a consumului energetic

  • Noul motor EC de inalta eficienta
  • Design compact si rationalizat al motorului
  • Magneti permanenti de inalta intensitate din neodim (NdFeB).
  • Supermagneti, foarte stabili , foarte putin sensibili la campurile magnetice externe.
  • Fara obstructionari la intrarea aerului datorita unitatii de control incorporate- pierderi aerodinamice scazute

Caracteristici generale

  • Sensorless control- Pentru controlul turatiei este necesara determinarea poziţiei rotorului, una dintre cele mai cunoscute metode fiind detecţia trecerii prin zero (zero-crossing detection). Atunci când unul dintre semnalele EMF trece prin zero, controlerul trebuie să comute conform fazelor. Acest proces este cunoscut drept comutaţie.
  • Instalare simpla prin ” plug and play”
  • IP 54 pentru transmisia completa
  • Proiectat pentru ventilatoare dublu aspirante

Interfata

  • Interfata analoga pentru controlul turatiei
  • Interfata compatibila MODBUS

Ventilator centrifugal cu transmisie directa de inalta eficienta

  • Solutii integrate
  • Eficienta de top
  • Functionare “Plug and play “
  • Nu este necesara configurarea
  • Nivel de zgomot redus
  • Fiabilitate ridicata

Modele in inch ( 7/7 , 8/9 , 9/9 , 10/10 ,12/9 , 12/12 ):

  • Rotor latime dubla , dublu aspirant  (DWDI), transmisie directa .
  • Carcasa roluita din tabla de otel galvanizat (EN 10142), asamblat prin tehnologie inalta de faltuire roller-locked.
  • Rotor cu pale curbate inainte , din tabla de otel galvanizata , montat direct pe un motor fara perii , cu magneti permanenti , fara pierderi in transmisie , echilibrat dinamic conform ISO 1940.
  • Driver de înaltă eficiență de 1000 W  , algoritm fara senzorii, prevazut cu PFC( Power Factor Controller ) integrat si protectie la supraincalzire direct montat pe carcasa , conectare “plug and play”, nu necesita configurare.
  • Variatia continua a turatiei prin semnal  0-10V sau prin interfata Modbus RS485 compatibila.
  • Ventilator in clasa de protectie  IP 44, driver IP 54.
  • Tensiune de alimentare 230 V – 50/60 Hz
  • Fara intretinere
  • Performante conform AMCA 210-99 si ISO 5801 .

Marimi : 133/126 , 133/120 . 146/190 , 225/240 :

  • Rotor dubla latime. dublu aspirant (DWDI), transmisie directa.
  • Carcasa roluita din tabla de otel galvanizat (EN 10142), asamblat prin sudare in puncte.
  • Rotor cu pale curbate inainte , din tabla de otel galvanizata , montat direct pe un motor fara perii , cu magneti permanenti , fara pierderi in transmisie , echilibrat dinamic conform ISO 1940.
  • Driver de inalta eficienta 160 W cu senzori Hall , livrat separat.
  • Variatia continua a turatiei prin semnal  0-10V.
  • Ventilator in clasa de protectie  IP 44, driver IP 20.
  • Tensiune de alimentare 230 V – 50/60 Hz
  • Fara intretinere.
  • Performante conform AMCA 210-99 si ISO 5801 .
CERE OFERTA